Visszatérve

Sziasztok!


Eltűntem két hétre és Ti csak annyit láthattatok addig is, hogy néhány bejegyzés pipát kapott vagy éppen a kis aloldalon sorakozót bejegyzés címek is megszaporodtak. Ez azért lehet, mert sok mindent meg akartam veletek osztani, de valahogy nem úgy jöttek ki a dolgok.
Elmondom, hogy most mi lesz. Szeretném megírni teljesen a 2., 3., 4. évem bejegyzéseit – mindegyik csak félig van kész –, aztán megírom Colleen Hoover: This girl véleményem. Mivel a palacsinta receptem elég gyors, így valószínűleg az is a nagy visszatérésem előtt meg lesz írva – viszont két féle módon, ugyanis készítek egy laktózmentes palacsintatortát is.
Ma mindenképpen hozom a régóta várt blog véleményt, amit balga módon nem tettem fel utazás előtt, mert gondoltam ráérek.

Köszönöm a türelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése